Suurbritannia väljaanne Huffington Post reastas suurvõistlused nende vaadatavuse järgi. Esikohta hoiab oodatult jalgpalli MM, mida on jälginud keskmiselt 3,5 miljrdit inimest. Ajalukku on läinud 2014. aasta finaal, mida vaatas rohkem kui miljard inimest.
Teisel kohal asub Tour de France, mida on teleri vahendusel vaadanud keskmiselt 2,6 miljardit fänni. Kui tavaiselt toimuvad spordialad piiratud territooriumiga alal, siis rattasport on maailma paremini jälgitav spordiala. Raja ääres jagub ruumi kõigile ja pileteid müüakse üldiselt vaid finišilinnakus.
Kui jalgpalli maailmameistrivõistlustele ei ole Eesti koondisel asja olnud, siis Touril on meie mehed tegusid teinud korduvalt. Silmapaistvaimaks Eesti ratturiks on olnud kahtlemata Jaan Kirsipuu, kes kandis 1999. aastal nädal aega kollast liidrisärki.
Kolmandale kohale platseerus iga nelja aasta tagant peetav suveolümpia kahe miljardiga. Esikuuikusse mahtusid veel UEFA Meistrite Liiga finaal (1,7 miljardit), aasta enne suurt MM-i peetav FIFA Konföderatsioonide karikas (1 miljard) ja Aasia mängud (986 miljonit). Kogu edetabelit saate vaadata siit.
Allikas: www.spordipartner.ee