Mihkel Räim lõpetas Vuelta üheksandal etapil peagrupis ning teenis 38. koha. Võistlus ei läinud aga plaanipäraselt, sest eestlane avastas, et tema rattalenksus on mõra. Sõiduvahendi vahetamisega kaasnesid aga juba uued probleemid, mis ei lasknud Räimel lõpufinišis kõrgesse mängu sekkuda.
“Võimalik, et tuuri kõige kergem päev. Jooksikud said kohe alguses minema (2 tükki) ja peagrupp lasi suure vahe sisse, seejärel hakati olukorda kontrollima. Kuna ees oli ainult kaks meest, siis paanikat polnud,” kirjutas Räim sotsiaalmeedias.
“Minul oli täna veider päev. Natuke ebaõnne ka. Sõidu keskel tundsin peale kurvi, et rattalenks on kuidagi vedel ja liigub liiga palju. Tuli välja, et lenks on põhimõteliselt pooleks. Üritan natuke selgitada, sest olukord oli üsna tõsine ja võinuks kurvalt lõppeda. Näiteks kui autol tuleb sõidu ajal rool küljest, siis on veidi kehvasti. Ilmselt oli mu lenksul mõra sees juba mõni päev tagasi ja väga vedas, et selle avastasin ning midagi ei juhtunud. Vahetasin ratast. Sellega kaasnesid uued probleemid. Kuna ma polnud seda ratast elus kordagi kasutanud, siis sadul tundus olevat 2-3 mm liiga kõrge pluss miskipärast oli kõige suuremaks hammasrattaks ees 53, mitte 54 nagu ma olin soovinud. Üks hammas selliste kiirustega võib natukene mõjutada küll,” jätkas Räim.
“Ühesõnaga lõpp läks samuti aia taha, olin liiga taga ja arvasin tegelikult, et suure tee peal jookseb punt korra kokku, aga seda ei juhtunud. Viimasel kilomeetril üritasin positsiooni parandada, aga sain aru, et sealt ei tule midagi. Üksi oli keeruline ja paras loterii,” lisas Räim. “Homme on selline üles-alla päev, juhtuda võib kõike. Oleneb, mis plaanid teistel meeskondadel on. Võimalik, et tuleb grupifiniš või jooksikud jäävad ette. Homse finiši võlu on selles, et viimane kilomeeter on ülesmäge.”
Martin Laas sai üheksandal etapil kirja 66. koha. Reedel sõidavad ratturid 185 kilomeetrit. Etapi trassile jääb ka üks kolmanda kategooria tõus.
Allikas: sport.err.ee
Foto:Mihkel Räim Autor/allikas: facebook.com/mihkelraimofficial